سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پایان زندگی مرد همسر کش

مردی که در یک اقدام جنون آمیز همسرش را به قتل رسانده بود سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت : این قاتل 33 ساله در سال 90 همسرش را به قتل رساند و سپس متواری شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در تشریح حادثه افزود: فروردین 90 زنی 30 ساله به دلیل خوردن قرص توسط برادر شوهرو مادر شوهرش به بیمارستان بوعلی منتقل شد و طبق اعلام نظر پزشکان بیمارستان قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند در حالیکه آثار کبودی زیادی در روی دست ها و پاها و بدن متوفی مشهود بوده است.

دادستان قزوین اضافه کرد : با شکایت پدر مقتول ، ماموران قاتل را در حالی که مواد مخدر مصرف کرده بود و حال عادی نداشت دستگیر می کنند.

دادستان قزوین گفت : متهم در در بازجویی های اش اعلام می کند که با همسرش مواد مخدر شیشه و کراک مصرف کرده اند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: قاتل همچنین در بازجویی اعلام کرده که : « روز حادثه ظهر خواب بودیم که متوجه شدم همسرم از خانه خارج شده است ، بعد از آمدن او مشاجره کردیم و من دست و پای او را بستم و شروع به کتک کاری کردیم بعد از این اتفاق حالش رفته رفته بدتر شد و من با مادرم تماس گرفتم تا او را به بیمارستان برسانند».

دادستان قزوین اضافه کرد : این در حالیست که پزشکی قانونی علت فوت را ضربات متعدد بر نواحی مختلف بدن و تورم مغز اعلام کرده است.

دادستان قزوین افزود: پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست ، شعبه دوم دادگاه کیفری استان رای به قصاص نفس قاتل ( با احتساب تفاضل دیه کامل مرد مسلمان )صادر کرد و با تایید رییس قوه قضاییه حکم قصاص این قاتل صبح امروز به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.