سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حفظ وحدت بین تمام اقشار و قومیت ها در جامعه

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان گفت: مناظره و اختلافات نباید به جامعه کشیده شود در این راستا باید وحدت و اتحاد در تمام اقشار و قومیت‌ها در جامعه حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با تأکید بر اینکه طلاب باید در حوزه برای خود استاد اخلاق انتخاب کنند گفت:پیروی عمومی از نظر ولی فقیه مانع اختلاف است و بحت ، گفت وگو و مناظره اشکالی ندارد، ولی نباید باعث اختلاف شده و به رسانه ها کشیده شود.
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه این انقلاب با هزینه‌های سنگین مادی و معنوی به پیروزی رسیده خاطرنشان کرد حفظ وحدت در شرایط حساس کنونی از هر چیزی برای کشور ضروری تر است.

وی در ادامه افزود: هیچ انسانی از موعظه بی نیاز نیست و در عین حال لازم نیست موعظه کننده از انسان بالاتر باشد، پیامبر(ص) که در بالاترین مقامات بودند از جبرئیل خواست که ایشان را موعظه کند.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه قلب در قرآن و روایت مرکز روح انسان است عنوان کرد: موعظه دل را زنده می‌کند، امام (ره) نیز موعظه‌های فراوانی دارد که وحدت و اتحاد از مهم‌ترین موعظه‌های امام است.



انتهای پیام/ر


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.