سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مشارکت بخش خصوصی، نجات‌بخش اسکواش

رئیس هیأت اسکواش استان اصفهان گفت: با موافقت فدراسیون، قرار است مسابقه بین‌المللی اصفهان جونیور با ظرفیت شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید هدا محمدی در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان که  امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مسؤولیت هیأت اسکواش را برعهده گرفتم، کورت‌های سالن شهید نصر تنها دارایی اسکواش اصفهان بود و از همان زمان نیز اعتقاد داشتیم که بخش خصوصی، نجات‌بخش این رشته خواهد بود.

وی افزود: برای پرورش ورزشکار، زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود نداشت و از این‌ رو برای بهبود وضعیت تلاش کردیم و تمرکز ما در این چهار سال بر شهر اصفهان بود.

رئیس هیأت اسکواش استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم میزبانی‌های متعددی را بر عهده بگیریم و نخستین‌بار خروجی خوبی از فرآیند استعدادیابی داشته باشیم.

وی با اشاره به جذب 600 میلیون تومان سرمایه از بخش خصوصی در بخش سخت‌افزاری، بیان داشت: زمانی که به هیأت آمدم، کسی باور نمی‌کرد کورت شهید نصر بازسازی شود اما حالا شاهد افزایش حضور بخش خصوصی در این عرصه هستیم و در چهار سال آینده نیز بیشترین تمرکز بر روی شهرستان‌ها خواهد بود.

به گفته محمدی، تدوین فرآیند و اجرای چند دوره استعدادیابی، میزبانی اردوی مستعدین کشور اعزامی به مسابقات جونیور مالزی، برگزاری مسابقات نشنال کلوز بانوان، برگزاری چندین دوره مربیگری و داوری و قرار گرفتن دو داور اصفهانی در لیست داوران آسیا، تدوین ساختار سازمانی و تدوین شرح وظایف و آئین‌نامه سطح‌بندی مربیان و بازیکنان برخی دیگر از فعالیت‌های انجام‌شده هیأت در طول چهار سال گذشته بوده است.

این مقام مسؤول، بابیان اینکه میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با موافقت فدراسیون، قرار است مسابقه بین‌المللی اصفهان جونیور با ظرفیت شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکواش استان اصفهان، به بالاترین سطح همدلی دست پیداکرده و امیدواریم با کمک همه همکاران، به رتبه برتر کشوری دست پیدا کنیم.

در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان، سید هدا محمدی برای دومین دوره متوالی ریاست این هیأت را در اختیار گرفت.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.