سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

از توقیف افزون بر 12 هزار لیتر نفت قاچاق تا بازداشت سارق با 57 فقره سرقت

افزون بر 12 هزار لیتر نفت قاچاق توقیف، 23 خرده فروش بازداشت و یک سارق با 57 فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در سطح شهر شیراز، ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  
 
وی افزود: در ادامه تحقیقات و بررسی های پلیسی، ماموران كلانتری این شهرستان در یکی از بلوارها به راننده یک دستگاه خودرو مینی بوس كه در حال باز کردن وسایل خودرو بود مشکوک و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی راننده كه قصد متواری شدن داشت دستگیر کردند.  
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از انتقال به كلانتری، در بازجویی های صورت گرفته ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به 57 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو معترف شد.  
 
وی ضمن اشاره به شناسایی یک نفر مالخر در روند رسیدگی به این پرونده، گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آدرس مالخر اعزام و در بازرسی از منزل وی، تعداد 4 عدد رادیاتور خودرو ، تعداد 9 عدد باطری خودرو، تعداد 9 دستگاه موتور کولر ، تعداد 2 دستگاه پمپ آب و تعداد زیادی سیم مسی كشف شد.  
 
سردار گودرزی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با صدور قرار قضایی روانه زندان شد.
 
دستگیری 23 خرده فروش مواد مخدر در ممسنی  
فرمانده نیروی انتظامی ممسنی از دستگیری 23 خرده فروش مواد مخدر خبر داد.  
سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی ممسنی گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ممسنی به مرحله اجرا درآمد.  
 
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح 73گرم هروئین، 55گرم سوخته تریاک، 182گرم تریاک، 55 گرم شیره تریاک، 220گرم تفاله تریاک، 3 عدد وافور،8 گرم حشیش، 40 سانت شیشه كشف شد.  
 
عبادی نژاد ادامه داد: همچنین در این طرح 4 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودروی توقیف و روانه پارکینگ شدند.  
 
وی بیان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف کامیون با 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در اقلید  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید از توقیف دو کامیون حامل 12 هزار و 500 هزار لیتر نفت قاچاق خبر داد.  
سرهنگ محمد حسین اسکندری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید گفت: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون تانكردار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.  
 
وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این دو کامیون مقدار 12 هزار و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید، کشف و دو نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.  
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.