سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی 260 مقاله در حوزه مهندسی علوم پیشرفته/ اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از اهداف اصلی اولین کنفرانس ملی علوم مهندسی پیشرفته است

دبیر اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفته گفت: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اولین کنفرانس ملی علوم مهندسی پیشرفته است و تا به امروز 260 مقاله مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی احمدی دبیر اولین کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفته در گفتگو با خبرنگار گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی پیشرفته اظهار داشت: این کنفرانس در دانشگاه علم و صنعت با هدف بررسی حوزه‌های مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی ، علوم مهندسی پیشرفته برگزار می‌شود و تا به امروز 260 مقاله ارسال شده ارسال شده به دبیرخانه ارزیابی و مورد تایید قرار گرفته است. 
 
وی بیان کرد: بنا بر فرمایش رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کنفرانس ملی مهندسی پیشرفته با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود و هدف اصلی این کنفرانس رویکرد بومی و نگاه اسلامی در حوزه پیشرفت است. 
 
علی احمدی یادآور شد: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله علم و صنعت داور  این کنفرانس بوده و مقالات مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و تمام سعی ما این است که دانشجویان را با مقوله علوم مهندسی و پیشرفته بیشتر آشنا کنیم. 
 
وی یادآور شد: این کنفرانس برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت رایگان است، همچنین طلاب و  استادان حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به صورت نیم بها در این رویداد علمی شرکت کنند. 
 
وی گفت: معرفی مفهوم پیشرفت به جای توسعه بر اساس نگاه انقلاب اسلامی و بررسی مدیریت مهندسی پیشرفته، اقتصاد و اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف اولین کنفرانس ملی علوم و مهندسی پیشرفته است. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.