سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه زیرزمینی تهران کجاست؟

رئیس مرکز اسناد علمی دانشگاه علم و صنعت گفت:کتابخانه زیر زمینی شرق تهران در حال راه اندازی است تا به بخش بزرگی از شرق تهران خدمات ارائه دهیم.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهرام جدید رئیس مرکز اسناد علمی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت:امروزه نیاز دانش آموزان و اساتید، دسترسی به علم روز جهان است تا بتوانند مقاله ،مجله و کتاب های خود را  به چاپ برسانند.
 
وی افزود:مرکزی به عنوان کتابخانه شرق تهران در حال راه اندازی است که  بالغ بر 14 هزار متر مربع در زیر زمین فضا دارد و در حال ساخت است که طبق آخرین آمار قرار شده است 400  قفسه کتاب هم ایجاد کنیم.
 
رئیس مرکز اسناد علمی دانشگاه علم و صنعت در ادامه گفت: 80 درصد از فضای فیزیکی این کتابخانه ساخته شده است تا بتوانیم به بخش بزرگی از شرق تهران سرویس دهیم.  
 
جدید با بیان اینکه طرح این کتابخانه در ایران سه جایزه دریافت کرده است اضافه کرد: کتابخانه شرق تهران تا تابستان سال آینده به طور کامل آماده می شود.
 
وی بیان داشت:ما در پی این هستیم که دانشجو را به سمت کتابخانه ها بکشانیم تا بتوانند در این مرکز علم بیاموزند و با دیگران ارتباط و بحث های علمی ایجاد کنند.
 
منبع:خبرگزاری میزان
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدی
۰۱:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
ممنون