سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت بهداشت برای افزایش فرهنگ ازدواج در جوانان چه می کند؟

ریيس اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت بیان کرد: هدف اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت ترویج ازدواج سالم با آموزش معیارهای همسر گزینی مناسب به جوانان کشور برای شروع یک زندگی شاد، سالم و پایدار است.

گلایل اردلان ریيس اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: رویکرد وزارت بهداشت ترویج ازدواج سالم در میان جوانان است.

وی بیان کرد: هدف اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت در خصوص بحث ترویج ازدواج سالم تربیت مربیان و مدرسینی است که معیارهای همسر گزینی مناسب را به جوانان کشور برای شروع یک زندگی شاد، سالم و پایدار  آموزش دهند.

ریيس اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت تصریح کرد: این مربیان و مدرسین باید چالش های واقعی را که جوان‌ کشور در مقوله ازدواج در جامعه با آن مواجه هستند در دست بررسی قرار دهند.

اردلان بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو در این زمینه آموزش دیده اند و خود سفیرانی هستند تا رویکردهایی را که طی این آموزش ها فراگرفته اند به همسالان خود آموزش و انتقال دهند.

وی افزود: در زمینه آموزش به جوانان در جهت ترویج ازدواج سالم پکیج ها و تیزرهایی تدوین شده است، اما دستیابی به این هدف به تنهایی وظیفه یک نهاد یا دستگاه نیست، بلکه نیازمند حمایت و کار تیمی به طور همه جانبه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.