سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ضرورت ساخت پردیس سینمایی در مرکز مازندران

ساخت پردیس سینمایی در ساری مرکز استان مازندران ضروری و حق شهروندان ساروی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمزه زاده، قائم مقام حوزه هنری کشور و مدیر عامل سینمایی سوره با برشمردن ماموریت های سازمانی و وظایف ذاتی حوزه هنری، گفت : ساخت پردیس سینمایی در ساری مرکز استان مازندران یکی از ضرورت های این استان است.

وی افزود : مهمترین هدف ساخت این پردیس سینمایی ٬ ایجاد یک فضای سالم برای مردم شایسته ی مرکز استان است و حوزه هنری خود را به ایجاد پایگاه فرهنگی سالم با رویکرد خانواده سالم متعهد می داند .

حمزه زاده گفت: در این مسیر برای تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری همسو با ارزشهای نظام تلاش خواهند کرد.

یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز با تاکید بر رویکرد فرهنگی مجموعه استانداری و نگاه مثبت به ساخت پردیس سینمایی در مرکز استان، بعنوان یک ضرورت، افزود: ما همه هماهنگی های لازم برای هموار سازی مسیر این رخداد شایسته را انجام خواهیم داد.

وی از نمایندگان دستگاههای مربوطه خواست با برگزاری جلسات مدون، فرایند اجرایی این طرح را پیگیری کنند تا هرچه زودتر نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

سینا دلشادی، رییس حوزه هنری مازندران نیز تلاش حوزه هنری را در راستای دغدغه ی فرهنگی این نهاد و خدمت به جامعه برشمرد و گفت: ساری به عنوان مرکز استان در گذشته با جمعیت کمتر از صدهزار نفر 5 سالن سینما داشته است و این درحالی است که امروز با جمعیت 400 هزار نفری فقط یک سینمای فعال دارد که این حق مردم ساری و مناطق اطراف آن نیست.

وی افزود: مجموعه حوزه هنری از مسئولان استانی و شهری انتظار همکاری دارد تا با این هماهنگی، قدمی برداشته شود که سالهای سال تامین کننده بخش مهمی از نیازهای فرهنگی اجتماعی مردم شریف این سامان باشد.

این نشست با حضور علیرضا یونسی ٬ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، نمایندگان شهرداری و فرمانداری شهرستان ساری و کارشناسان فرهنگ و ارشاد استان برگزار و اقدامات جدی و عملی ساخت پردیس سینمایی، در محل سینما ایران ساری مورد ارزیابی قرارگرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.