سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی

انجمن هنرهای نمایشی استان، اداره ارشاد دهلران با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت، نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی را برگزار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره با حضور گروه های نمایشی از استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، همدان و ایلام اسفند امسال به میزبانی شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.

عمران خودآموز اظهارکرد: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت در بخش های کارگردانی، طرح و ایده و بازیگری زن و بازیگری مرد برگزار می شود .

وی افزود: بر اساس موافقت اداره کل هنرهای نمایشی، 2 اثر برگزیده این جشنواره به دبیرخانه‌ جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهند شد.

خودآموز بیان کرد: آثار متقاضی شرکت در جشنواره باید تولید سال 1395 باشد و در هیچ یک از جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی نیز شرکت نکرده باشد.

این مقام مسئول آخرین مهلت دریافت فیلم های نمایش در قالب لوح فشرده را 16 بهمن و زمان اعلام نهایی آثار پذیرفته شده را 23 بهمن و زمان برگزاری جشنواره را نیمه‌ اول اسفند امسال اعلام کرد.

خودآموز از علاقه مندان خواست آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران ارسال کنند.
 
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.