سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در غیاب سرمربی؛

شهرداری ارومیه خاتم اردکان یزد را شکست داد

امروز از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان در هفته پانزدهم تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم خاتم اردکان یزد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛هفته پانزدهم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با عنوان جام شهدای منا امروز یکشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه در یکی از این دیدارها در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم خاتم اردکان یزد بود که موفق شد در سه ست پیاپی با نتایج 34 بر 32، 25 بر 18 و 25 بر 11 مقابل میهمان خود به پیروزی دست یابد.

این دیدار در غیاب یوبومیر تراویسا سرمربی، دراگان تراویسا پاسور ایتالیایی و آندره پوزی مربی تیم شهرداری ارومیه برگزار شد که هر سه در یک حرکت همزمان و به دور از انتظار به دلیل آنچه که دریافت نکردن حقوق عنوان شده است ایران را ترک کرده‌اند.

در ست اول این بازی شهرداری ارومیه به سختی توانست با نتیجه  34 بر 32 اردکان یزد را از پیش رو بردارد.

اما در ست دوم بازیکنان شهرداری ارومیه موق شدند رقیب یزدی خود را با نتیجه قاطع 28 بر 18 شکست دهند.

در ست سوم نیز این تیم شهرداری ارومیه بود که توانست در یک بازی کاملا یک طرفه زودتر از حریف به امتیاز 25 دست یابد در حالی که تیم خاتم اردکان یزد فقط 11 امتیاز در این ست به دست آورد.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به نفع شهرداری ارومیه خاتمه یافت.
تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با 9 برد و 6 باخت و اندوختن 27 امتیاز پس از تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به رده سوم جدول صعود کرده و روز چهارشنبه 15 دی سال جاری در سالن خانه والیبال میهمان تیم پارسه تهران است.

در این دیدار برخلاف بسیاری از رقابت های لیگ برتری تیم والیبال شهرداری ارومیه، سالن خالی از تماشاگر بود و فقط 2 هزار هوادار برای تماشای این مسابقه حضور داشتند.
بازیکنان 2 تیم یک ساعت قبل از آغاز مسابقه وارد سالن شدند و اقدام به تمرینات پیش از بازی کردند.

بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بدون حضور 'یوبومیر' سرمربی، 'دراگان تراویسا' پاسور و 'آندره پوزی' مربی بدنساز خارجی این تیم و با هدایت عباس برقی مربی اول خود در مقابل تیم خاتم اردکان به میدان رفتند.
در آغاز این دیدار پرویز پزشکی، حامد رضایی، فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده، (لیبرو)، مجتبی میرزا جانپور، رحمان داوودی و آرمین تشکری برای تیم شهرداری ارومیه وارد میدان شدند و در ادامه آرش کشاورزی، جواد محمدی نژاد و امین علوی به بازی آمدند.

محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی ناظر این دیدار بود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.