سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فعالیت رسانه ای شهرداری دقیق، منظم و حساب شده است

اعضای شورای شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرداران شهرهای شرقی استان اصفهان از مجموعه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری اصفهان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرداران شهرهای شرقی استان اصفهان از مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان شامل اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرکز ارتباطات مردمی 137، روزنامه اصفهان زیبا، صدای شهر و سیمای شهر بازدید کردند.
عدنان زادهوش رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: دلیل این بازدید که از سوی شورای اسلامی شهرستان اصفهان در نظر گرفته شد برای آشنایی هر چه بیشتر اعضا با نحوه رویکرد رسانه ای شهرداری اصفهان بود تا بر همین اساس از این بازدید که جنبه آموزشی نیز دارد بتوانند استفاده های لازم را ببرند.
وی با بیان اینکه این اعضا می توانند شبیه این اقدامات را در شهرهای خودشان پیاده کنند، افزود: اعضای شورای شهرستان اصفهان با برقراری ارتباط با رسانه های شهرداری می توانند از این ظرفیت بسیار خوب، ارزشمند و منظم بهره برداری های لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری در گذشته نیز وجود داشت اما این اقدامات به این شکل دقیق، منظم، برنامه ریزی شده و اصولی که هم اکنون دیده می شود، نبود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر اخبار فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی شهرداری اصفهان از طرق مختلف به صورت کاملا تخصصی و کارشناسی انجام می گیرد و من از این بابت بسیار خوشحال شدم.وی با بیان اینکه نسبت به بازدیدی که در سالیان گذشته از مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان داشتم پیشرفت های بسیار محسوسی را مشاهده می کنم، افزود: روند رو به رشد و بسیار خوبی را در این مجموعه دیدم و باید از مدیران و مسئولانی که این زمینه را فراهم کردند که کار به این شکل اصولی و دقیق پیش برود، تشکر ویژه ای داشته باشم.
عملکرد روابط عمومی شهرداری اصفهان را در زمینه اطلاع رسانی بسیار موفق دیدم
در ادامه سیدمحمد قاضی عسکر شهردار تودشک نیز در مورد این بازدید اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهرستان اصفهان در بازدیدهای دوره ای خود از شهرهای مختلف اصفهان این بار در اصفهان و مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان حضور پیدا کردند تا از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات این مجموعه آشنا شوند.
وی با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی شهرداری اصفهان را در زمینه های مختلف موفق دیدم، تصریح کرد: هم از لحاظ اطلاع رسانی پروژه ها و هم از نظر اطلاع رسانی برنامه های ترافیکی و معضلات مردم، عملکرد روابط عمومی و بخش های مختلف اطلاع رسانی این مجموعه بسیار جالب توجه و مثبت بود.شهردار تودشک گفت: اطلاع رسانی مطلوب اقدامات مختلف شهرداری که از طرق مختلف و با برنامه های متنوع صورت می گیرد می تواند در زمینه آگاهی بخشی به مردم بسیار موثر باشد، به شخصه اعتقاد دارم کارهای بسیار خوبی در روابط عمومی شهرداری اصفهان صورت گرفته است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.