سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی ترامپ محرکی برای حضور چهره‌های هنری آمریکا در عرصه سیاست

پایگاه هیل در مطلبی به معرفی تعدادی از چهره‌های هنری آمریکا پرداخت که برای نامزدی در انتخابات 2020 اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی هیل در مطلبی به معرفی چهره های هنری پرداخت که برای نامزدی در انتخابات 2020 آمریکا اعلام آمادگی کرده اند؛ پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همانند محرکی برای حضور چهره های هنری این کشور در عرصه سیاست است. ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید این جرات را به هنرمندان، بازیگران، و خوانندگان آمریکایی داده تا خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا آماده کنند.

حضور هنرمندان آمریکایی در عرصه سیاست این کشور موضوعی جدید نیست. پیش از این آرنولد شوآرتزنگر، رونالد ریگان، و اَل فرانکن طعم حضور در دنیای سیاست را چشیده اند. اخیرا نیز تعدادی از افراد معروف هنری از احتمال کاندیداتوری در انتخابات 2020 و 2024 آمریکا خبر داده اند. در ادامه با 5 چهره هنری آشنا شوید که به دنبال تغییر شغل از هنر به سیاست هستند.

کانی وست

خواننده سیاه پوست در مراسم سالانه شبکه ام تی وی 2015 از ورود به سیاست و نامزدی ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا خبر داده بود. او در کنسرت ماه نوامبر، حمایتش از دونالد ترامپ را اعلام کرد و پس از انتخاب ترامپ با وی دیدار کرد. وست حتی پس از ملاقات با ترامپ بر کاندیداتوری خودش در انتخابات 2024 تاکید کرد.

اپرا وینفری

مایکل مور، مستندساز مطرح آمریکایی در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد اپرا وینفری یکی از بهترین گزینه های دموکرات در انتخابات آتی آمریکا است. وینفری از حامیان کلینتون بود. با این حال، دونالد ترامپ اظهار امیدواری کرد که در دور بعدی انتخابات با وینفری رقابت کند. وینفری یکی از مشتاقان ورود به عرصه سیاست است ولی او بارها با تاکید بر سیاه پوست بودنش، این امر را محال عنوان کرده است.

تام هنکس

مایکل مور همچنین تام هنکس را یکی از بهترین گزینه های احتمالی حزب دموکرات معرفی کرده است. هنکس در طول رقابتهای انتخاباتی آمریکا تلاش فراوانی برای کاهش نگرانی ها از انتخاب دونالد ترامپ انجام داد. او گفته: از آنجایی که هنرپیشه هستم و هنرپیشه ها از قدرت بیان بالایی برخوردارند، می توانم به ریاست جمهوری فک کنم. ولی هرکسی که قدرت بیان دارد می تواند رئیس جمهور باشد؟

جورج کلونی

کلونی عنوانی فراتر از یک هنرپیشه برای خود ساخته است. او با فعالیتهای بشردوستانه خود در آفریقا به چهره ای بین المللی تبدیل شده است. ازدواج وی با یک فعال سازمان ملل این تصور را ایجاد کرده که در آینده چهره ای مطرح در عرصه سیاست تبدیل شود.

دوآین جانسون (راک)

ثروت و شهرت دوآین جانسون موجب شد او در مسابقات قهرمانی کشتی از تمایلش برای ریاست جمهوری آمریکا خبر دهد. او در سال 2000 در کنوانسیون حزب جمهوریخواه سخنرانی کرد و نام خود را به عنوان یک جمهوریخواه ثبت کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.