سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کاهش هشت درصدی مصرف نفت سفید در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از توزیع بیش از 311 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح منطقه سبزوار خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عیسی افتخاری با بیان آمادگی این منطقه برای تامین مطلوب سوخت زمستانی افزود: در 9 ماهه سال ۹۵ مقدار ۳۱۱ میلیون و ۶۳۸ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح منطقه توزیع و مصرف شده است که نسبت به دوره مشابه مقدار دو ممیز هشت درصد افزایش داشته ایم.

وی گفت: 33 میلیون و ۶۶۵ هزار لیتر نفت سفید در مناطق فاقد گاز شهری و روستاها و تابع شهرستانهای سبزوار، بردسکن، خوشاب، جوین، جغتای و داروزن توزیع شده که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۴ تغییر محسوسی نداشته ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار بابیان اینکه ۳۶ باب جایگاه در این منطقه بطور ۲۴ ساعته مسولیت توزیع بنزین و نفت گاز را به عهده دارند تصریح کرد: در سه فصل اول سال جاری مقدار ۲۷۵ میلیون و ۹۵۱ هزار لیتر بنزین و نفت گاز توزیع شده که از این مقدار نزدیک به ۱۱۸ میلیون مربوط به توزیع و مصرف بنزین و بنزین سوپر می باشد.

افتخاری گفت: همچنین حدود ۱۵۸ میلیون لیتر نفت گاز در بخش های حمل و نقل، کشاورزی و صنعت توزیع شده که نسبت به دوره مشابه سال قبلی به ترتیب حدود شش و سه درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در بخش گاز مایع تا پایان آذر ماه سال جاری مقدار ۹۸۹۹ تن گاز مایع مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود دو درصد رشد داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از رشد 10 ممیز 45 درصدی گاز طبیعی در این خبر داد و افزود: در ۹ ماهه سال ۹۵ بیش از ۵۲ میلیون و ۴۴۹ هزار مترمکعب گاز cng در جایگاههای سطح منطقه توزیع شده که نسبت به دوره مشابه 10 ممیز 45 درصد افزایش داشته ایم.

افتخاری گفت: در 23 باب جایگاه گاز طبیعی سطح منطقه، روزانه بیش از 13 هزار و 500 خودرو و در سطح منطقه سوختگیری می شود که باتوجه به تلاش همکاران در منطقه توانسیم زمان توقف خودروها در جایگاههای cng را به کمتر از پنج دقیقه کاهش دهیم.

انتهای پیام//م.ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.