سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تبدیل شبکه سیمی توزیع برق استان یزد به کابل‎های خودنگهدار

497کیلومتر شبکه توزیع برق استان یزد به کابل های خود نگهدارتبدیل شده است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باششگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛
 محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: در 9 ماهه امسال 497 کیلومتر شبکه سیمی استان با هزینه بالغ بر یکصدمیلیارد ریال به کابل‎های خودنگهدار تبدیل شده است .

صحتی افزود: با احتساب این میزان کار انجام شده میزان جایگزینی کابل خودنگهدار بجای سیمی در شبکه های انتقال و توزیع برق استان به چهارهزارو346 کیلومتر رسیده است .

وی ادامه داد: درهمین مدت 108 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 82 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به همراه 315 پست هوایی و زمینی به ظرفیت 30 مگاولت آمپر در استان ایجاد شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد، طول شبکه‎های توزیع برق استان را شامل 10 هزار و 125 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و 797 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ذکر کرد. 

وی، با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بر اساس چشم‎انداز تعریف شده تا سال 1404 باید شرکتی پیشتاز در زمینه رضایتمندی مشترکان در بین شرکت‎های توزیع برق کشور باشد، ادامه داد: این شرکت در این افق به 20 دقیقه عدم استمرار انرژی در سال برای هر مشترک، عدم مراجعه حضوری مشترکان به منظور دریافت خدمات، 2درصد بهبود سالانه رضایت مشترکان و پنج درصد تلفات انرژی دست خواهد یافت.

  صحتی افزود: امسال 12 هزار و 136 مشترک جدید، 108 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 82 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به همراه 315 پست هوایی و زمینی به ظرفیت 30 مگاولت آمپر در استان ایجاد شده است. 

وی همچنین در زمینه وضعیت برق کشاورزی استان نیز تصریح کرد: در این بخش کمترین نرخ استفاده از برق در چاههای کشاورزی را داریم به گونه ای که 2 هزار و 154 چاه یعنی 96.1 درصد چاه برق دار وجود دارد. 

صحتی بیان کرد: استان یزد دارای تنوع آب و هوایی و نوسان درجه حرارت بین 20 درجه زیر صفر تا 45 درجه سانتیگراد بالای صفر و همراه با توفان‎های فصلی با سرعت زیاد و نزولات جوی بسیار پایین است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد همچنین گفت: از مجموع 973روستای این استان 921 مورد آن معادل99.72 درصد خانوار های روستایی از نعمت برق برخوردارند.

صحتی با بیان اینکه استان یزد هم اکنون 615 هزار و 900 مشترک برق دارد، افزود: از این تعداد بیشترین مشترکان با افزون بر 497 هزار مربوط به بخش خانگی و 82 هزار مشترک تجاری و بخش صنعت نیز 10 هزار مشترک از خدمات برق استان استفاده می کنند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.