سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛فرمانده نیروی انتظامی کشور:

سیستم دفاعی کشور مثال زدنی است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:سیستم پدافندی، دریایی و زمینی ایران در منطقه مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سردار اشتری،فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در دیدار با مسئولان و مرزنشینان شهرستان درمیان و کارکنان یگان تکاوری 123 هنگ مرزی گزیک گفت: سیستم دفاعی کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، از قدرت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: امروز به برکت وحدت میان برادران اهل سنت و تشیع در اقصی نقاط کشور خصوصاً استان پهناور خراسان جنوبی و نیز حضور مرزبانان عزیز و نیروهای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج، در این منطقه امنیت بالایی را شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در بخش موشکی توانمندی بسیار بالایی داریم،گفت: سیستم دفاعی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، از قدرت بیشتری برخوردار بوده و توان دفاعی و بازدارندگی ما در حد بالایی است.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه مثال‌زدنی است،افزود:با وجود تحرکات و شرارت‌های زیادی که در اطراف کشور وجود دارد با لطف و عنایت الهی، هدایت‌ها و نظارت‌های مقام معظم رهبری و نیز حضور رزمندگان، امنیت با ثبات و پایداری را در کشور شاهد هستیم که باید این آمادگی در زمینه‌های دفاعی و امنیتی را حفظ کرده و با تمام قدرت از مرزهای خود دفاع کنیم.

وی گفت:اجازه نمی‌دهیم، کسانی که تحت لوای گروه‌های تکفیری، اشرار و ضد انقلاب قصد تعرض به خاک ما را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه حضور مستشاران ایران در حوادث عراق و سوریه، باعث پیشرفت دفاعی این کشورها شده است، افزود: گروه‌های تکفیری و سلفی این کشورها که به هیچ کس حتی کودکان رحم نمی‌کنند، تحت حمایت کشوری مانند آمریکا قرار دارند که ادعای مبارزه با تروریست را دارد اما این کشور علناً و آشکارا از تروریسم حمایت می‌کند.

سردار اشتری گفت: با تلاش مرزبانان غیور نیروی انتظامی و مرزبانان هنگ مرزی گزیگ، میزان جرایمی که در این مرز و شهرستان درمیان رخ می‌دهد از بسیاری از شهرها و مناطق کشور، کمتر است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.