سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی نقش حقوق در اقتصاد مقاومتی

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی نقش حقوق در اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی تا پایان بهمن ماه تمدیدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان در نشست هماهنگی نمایندگان دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی در این برهه از تاریخ کشور، برگزاری این همایش اهمیت ویژه ای دارد.
احدحاجی بلند، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این همایش، بر لزوم مشارکت بیشتر دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشگران حوزه حقوق و اقتصاد در برگزاری هرچه پربارتر این همایش تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی، رئیس این همایش نیز از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند اصل مقالات خود را تا پایان بهمن ماه 1395 به دبیرخانه این همایش به آدرس اینترنتی www.tcrl.ir  ارسال کنند.
وی یادآور شد: اولین همایش ملی نقش حقوق در اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی و پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی در 16 اسفند ماه 1395 در تبریز برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: علل عدم اجرای کامل قوانین موجود هم سو با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، جایگاه تقنین در مبارزه با مفاسد اقتصادی، الزامات و راهکارها، نقش مراجع نظارتی در خصوص اجرای قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی، بررسی باز تعریف قوانین قضایی و جزایی برای مبارزه با فساد اقتصادی، راهکارهای ارتقای نظام سلامت اداری و بانکی و جلوگیری از رانت‌خواری و فساد اداری و لزوم شناسایی و نظارت بر گلوگاه‌های فساد در نظام اداری و دستگاه‌های دولتی از جمله محورهای این همایش است.
علوی در خصوص هدف از برگزاری این همایش گفت: بررسی جایگاه قانون در مبارزه با مفاسد اقتصادی، توجه به نقش مراجع نظارتی و هم‌چنین تلاش برای ارتقای نظام سلامت اداری و ارائه راهکارها، تلاش برای ارتقای سلامت نظام بانکی از اهداف مهم برگزاری این همایش است.
استاد دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز تاکید کرد: از اساتید دانشگاهی، قضات، وکلا، صاحب‌نظران، حقوق‌دانان، دانش‌پژوهان و دانشجویان انتظار داریم با شرکت در همایش و ارسال مقالات به دبیرخانه همایش در برگزاری آن ما را یاری کنند.
نشست هماهنگی نمایندگان دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی مشارکت کننده در همایش ملی نقش حقوق در اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی در محل سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.