سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مرکز رشد ICTبزرگترین مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرق کشور

دستیابی به مرجعیت علمی وتخصصی توسعه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دانش بنیان حوزه ICT در شرق کشور از چشم انداز های این مرکز می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت : مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان در سال هزارو سیصدو هشتاد و چهار فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر یکی از با سابقه ترین و بزرگترین مراکز رشد تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور می باشد که دستيابي به مرجعيت علمی و تخصصی توسعه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دانش بنیان این حوزه در شرق کشور چشم انداز این مرکز می باشد .

علی جاهدی افزود : از سال هزاروسیصدو هشتاد و چهار  تاکنون صدوسی  شرکت فناور در مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رشد پیدا کردند که در حاضر چهل شرکت به شکل جاری  ودر دوره رشد می باشند .

وی تصریح کرد: اجرایی کردن سیستم ارزیابی آمادگی الکترونیکی دستگاه های اجرایی استان به سفارش استانداری ، تدوین سند توسعه فناوری اطلاعات  استان (ICT master plan  ) به سفارش سازمان فناوری اطلاعات کشور  ، عضویت در کمیسیون فناوری و اطلاعات استان و دبیرخانه بررسی و تشخیص صلاحیت شرکت های استان  در حوزه موبایل برای دریافت تسهیلات وزارت ICT از جمله فعالیت های این مرکز می باشد .

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت:  پایه گذار سبک نوین کارآفرینی در حوزه های IT   و رویدادهای ترویج کارآفرینی ، برگزاری بیش از چهل همایش ترویج کارآفرینی از جمله استارتاپ ویکند و ماراتون استارتاپی و ... ، پایه گذاری و موسس نشست های تخصصی مختلف بین فعالین صنعت IT از جمله انجمن تخصصی oracle ، برگزاری نشست فعالین نرم افزارهای موبایلی با عنوان اندرویدی ها و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با کار آفرینی در حوزه IT  در دانشگاه  های استان از دیگر موارد فعالیت مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان می باشد .

وی افزود: در سال گذشته بیش از پانزده میلیارد تومان درآمداستارپ های جاری مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان بوده  است که نسبت به سال نود و سه حدود پنجاه درصد رشد داشتیم که امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام//ه.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.