سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبی پوشان پایتخت بهترین تیم لیگ برتر فوتبال شدند

تیم آبی پوش پایتخت موفق شد عنوان برترین تیم لیگ برتر فوتبال در سال 2016 را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چلسی موفق شد عنوان بهترین تیم لیگ برتر فوتبال انگلستان در سال 2016 میلادی را از آن خود کند و رقبای سرسخت خود را پشت سر بگذارد.

آبی پوشان شهر لندن در سالی که گذشت موفق شدند بهترین تیم لیگ برتر از نظر کسب امتیاز نام بگیرند، چرا که آنها توانستند در این سال 79 امتیاز به دست آورند و آماری بسیار عالی را در میان همه تیم های حاضر در لیگ برتر جزیره به خود اختصاص دهند.

تیم فوتبال چلسی در نیم فصل دوم 2015 / 2016 در 19 بازی موفق به کسب 30 امتیاز شد، اما در نیم فصل نخست 2016 / 2017 توانست 49 امتیاز جمع آوری کند.

پس از آبی پوشان پایتخت انگلیس، این سرخ پوشان بندر لیورپول هستند که در طول سال 2016 موفق به کسب 73 امتیاز شده اند، چرا که آنها نیز عملکردی خوب را از خود به نمایش گذاشته اند و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره به سر می برند.

تیم های فوتبال منچسترسیتی، آرسنال، تاتنهام و منچستر یونایتد نیز به ترتیب در جایگاه های سوم تا ششم جدول رده بندی لیگ فوتبال انگلستان قرار گرفته اند و موفق شده اند در سالی که گذشت، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.