سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

آغاز بکار مرکز نیکوکاری پیامبر اعظم (ص) در ارومیه

فعالیت مرکز نیکوکاری پیامبر اعظم (ص) با همت خیرین و نیکوکاران آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در آیین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به تغییر شاخصهای محرومیت،کثرت نیازمندان و محدودیت منابع تصمیم گرفته شده است برای استقلال این نهادهای حمایتی از بودجه دولتی حوزه های مددکاری و حمایتی در بستری مردمی به فعالیت خود ادامه دهند.

سهند ی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان در 9 ماه گذشته 480 میلیارد ریال به کمیته امداد استان کمک کرده اند افزود: در حال حاضر 130 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان استان هستند که از این تعداد 4 هزار خانوار فاقد مسکن و هزار و 500 نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 34 مرکز نیکوکاری در استان در حوزه های مشارکتی و حمایتی افزود:در سال جاری کمک 62 میلیارد ریالی 50 هزار خیر استان از طریق این مراکز نیکوکاری به بیش از120 هزار نیازمند اهدا شده است.

حمیدی مدیرعامل مرکز نیکوکاری پیامبر اعظم (ص) نیز در این مراسم گفت: این مرکز با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیازمندان با استفاده از مشارکت خیرین بخش انزل شمالی راه اندازی می شود و در 5 روستای این منطقه فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.