سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

افتتاح بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه در کوهرنگ

بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختياری به بهره برداری رسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بزرگترين خط انتقال آب معدنی خاورميانه با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرستان كوهرنگ استان چهارمحال و بختياری به بهره برداری رسيد.

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: اين خط انتقال به منظور پمپاژ آب معدنی چشمه ديمه به شهرک تخصصي بسته بندی آب معدنی كوهرنگ و با اعتباری بالغ بر 100 ميليارد ريال راه اندازی شد.

عليرضا شفيع زاده با اشاره به مشخصات فنی اين پروژه افزود: ميزان توانايی این ايستگاه در انتقال آب معدنی 450 ليتر در ثانيه است كه به واسطه خط لوله 3 هزار و 170 متری، آب معدنی را به شهرک صنعتی كوهرنگ منتقل می كند.

وی اضافه كرد: كليه اتصالات و منابع موجود در اين ايستگاه از جنس استينلس استيل 316L، لوله های با سايز 500 ميلی متر و پلی اتيلن است كه به صورت خاص برای انتقال آب معدنی استفاده می شود.

گفتنی است: شهرک تخصصی بسته بندی آب معدنی كوهرنگ با مجموع مساحت 93 هكتار در شهر چلگرد (مرکز این شهرستان) و در فاصله 90 كيلومتری شهرکرد مركز استان چهارمحال و بختياری قرار دارد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.