سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرستان

بهره مندی56 روستای مهرستان از آب آشامیدنی سالم

فرماندار مهرستان گفت: 56 روستای این شهرستان دارای شبکه توزیع آب بوده و از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رشید پارسایی اظهار کرد: منابع تامین آب روستاهای شهرستان مهرستان به دلیل خشکسالی سال‌های اخیر با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه 183 روستای مهرستان فاقد لوله‌کشی آب شرب است افزود: با توجه به بحث خشکسالی در حال حاضر عمده معضل روستاها در این شهرستان کمبود منابع آبی و خشک شدن قنوات و چاه های کشاورزی و شرب است.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر 56 روستا در این شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می باشند که با تخصیص اعتبار و بهره برداری از طرحهای جدید جمعیت بهره مند روستایی از آب شرب افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا کنون بیش از 90 پروژه آبرسانی روستایی در مهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته است تصریح کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر، قدم های مثبتی در راستای آبرسانی به روستاهای شهرستان برداشته شده و جهت حل مشکلات باقی مانده مساعدت مسئولان ذیربط برای تأمین اعتبارات را می طلبد.

پارسایی یاد آور شد: برای بهره برداری از پروژهای آبرسانی روستایی از سال 92 تا کنون بیش از 89 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار مهرستان با بیان اینکه اولویت دولت خدمت رسانی به روستاهای محروم می باشد تصریح کرد: تلاش و خدمت صادقانه مسئولان به مردم موجب افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و بالابردن سطح اعتماد مردم به نظام می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.