سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تولید انبوه نانو الیاف در زنجان

کارآفرینان زنجانی با دستگاههای ساخت داخل ،نانو الیاف با سرعت بالا تولید وصادرمی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های دانش بنیان گفت: دانش فنی ساخت این دستگاه  پیش از این در اختیار کشورهای از جمله آمریکا، ژاپن و چک بود.
محمدی افزود: 8 سال پیش  دستگاه هوشمند الکتروریسی با شماره 52910  درزنجان ثبت مالکیت و ازسال 90 نیز تجاری سازی  شده است
 وی با بیان اینکه درطول 5 سال گذشته این نوع دستگاه به تعداد135 عدد فقط  در زنجان تولید شده است تصریح کرد:کارآفرینان زنجانی نخستین تولید کننده نانو الیاف  هستند که این کار را با سرعت وخروجی بالا انجام می دهند .
محمدی ادامه داد:به طور معمول یک دستگاه صنعتی 100 تا 150  گرم درساعت ظرفیت  تولید دارد اما ظرفیت تولید دستگاههای که درزنجان بکارگرفته شده است یک کیلو 200 گرم است .
مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین زنجان ازآغازسال تاکنون نیز30 دستگاه الکتروریسی تولید وبه کشورهای هند، ترکیه وگرجستان صادرشده است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تولید نانوالیاف هم باهمین دستگاهها آغازشده است گفت:نانو الیاف در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه‌های پزشکی، دارویی و بهداشتی و صنعتی کاربرد دارد
هزینه هردستگاه معمولی 300 میلیون تومان و هردستگاه صنعتی 300 میلیون تومان تا یک میلیاردو 200 میلیون تومان است .
مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین هم اکنون با ثبت وتولید دستگاه و نانو الیاف برای 34 نفربه صورت مستقیم  و 60 نفربه صورت غیرمستقیم شغل ایجادکرده است .


انتهای پیام/ن
برچسب ها: نانو الیاف ، زنجان ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.