سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

داور نقش زیادی در شکست ذوب آهن داشت/ بازیکنانم مفت باز هستند

حسینی گفت: داور نقش زیادی در شکست تیم ما داشت چراکه اخراج راحت یک بازیکن در نیمه نهایی جام حذفی عادلانه نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی پس از شکست ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با استفاده از بستن راه های نفوذ تراکتور در نیمه اول به گل رسیدیم. در نیمه دوم فشار دقایق ابتدایی حریف را کنترل کردیم و روی ضد حمله به چند موقعیت گل هم رسیدیم. متاسفانه داور خیلی راحت تیم ما را 10 نفره کرد و  فکر می کنم عادلانه نیست در چنین بازی حساسی داور به راحتی بازیکن یک تیم را اخراج کند.

وی افزود: تراکتور در دقایق پایانی روی یک کار تمرین شده یعنی ارسال محمد ایرانپوریان و ضربه سر فرزاد حاتمی به گل تساوی رسید. گل دوم هم روی ضد حمله به ثمر رساندند. بازیکنانم با وجود 10 نفره بودن کار را به تساوی کشاندند اما باز هم روی یک غفلت در ثانیه های پایانی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم. ضمن این که باید از بازیکنان خودم تشکر کنم. امیدوارم در لیگ برتر مزد زحمات خود را بگیرند.

حسینی درباره این که غیبت یک بازیکن با تجریه در لحظات پایانی بازی به ذوب آهن ضربه زد، بیان کرد: بازیکنان ما باید یاد یاد بگیرند لحظات حساس بازی را خوب مدیریت کنند. امیدوارم آن ها از این بازی درس بگیرند و به مفت بازی عادت نکنند. ذوب آهن در چند بازی راحت شکست خورده است و نباید چنین اتفاقی تکرار شود.

سرمربی ذوب آهن درباره این که چرا تنها یک بازیکن در لیست خرید این تیم در نیم فصل قرار گرفته، توضیح داد: هرچند جذب بازیکن کار سختی نیست اما جذب بازیکن خوب سخت است. با اضافه شدن قاسم حدادی فر و مهرداد قنبری در نیم فصل دوم به ترکیب تیم و قطعی شدن حضور بازیکن لبنانی نیازی به بازیکن بیشتر نداریم. ضمن این که از اعتماد  به جوانان خوب ضرر نمی کنیم. از خرید بازیکن با کیفیت بدم نمی آید اما بازیکن ضعیفی که به تیم ما بیاید و روی نیمکت ذوب آهن بنشیند، نمی تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اخراج مرتضی تبریزی پس از درگیری با هادی محمدی تصریح کرد: شاید انگیزه بالای تبریزی منجر به از بین رفتن تمرکزش شد که به این راحتی 2 کارت زرد مفت گرفت. داور خیلی راحت تیم ما را 10 نفره کرد. هر چند اعتقاد دارم تبریزی باید اعصاب خود را بیشتر کنترل می کرد اما این موضوع هم درست نیست که داور در نیمه نهایی جام حذفی نقشی را بازی کند که یک تیم متضرر شود.

سرمربی ذوب آهن درباره برنامه این تیم پیش از شروع دور برگشت لیگ برتر تصریح کرد: دو هفته بیشتر تا شروع لیگ زمان نداریم. سه روز برای استراحت و ریکاوری به بازیکنان فرصت می دهیم. اردو برگزار نمی کنیم اما قصد داریم با تیم پیکان یک بازی دوستانه انجام دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.