سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

در صورت برنگشتن تراویسا،تیم با هدایت مربی به کار خود ادامه می دهد

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:در صورت برنگشتن تراویسا،تیم با هدایت مربی به کار خود ادامه می دهد و باشگاه شهرداری ارومیه تصمیم خاصی برای جذب سرمربی جدید ندارد.

بیژن فرج زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سفر سرمربی، مربی بدنساز و پاسور این تیم به علت پرداخت نکردن تعهدات مالی نیست چرا که آنها بیشترین مبلغ قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده اند.
بیژن فرج زاده اظهار کرد: بر اساس مذاکرات به عمل آمده با شهردار قرار بود که مابقی مبلغ قرار داد مربیان و بازیکن خارجی نیز تا چند روز آینده پرداخت شود.
وی بیان کرد: به هر ترتیب هنوز حضور مربیان و بازیکن خارجی تیم شهرداری ارومیه برای مسئولان باشگاه در هاله ای از ابهام است و امید داریم این مسئله به زودی حل و فصل شود.
وی ادامه داد: در صورتی که تراویسا در روزهای آینده به تیم والیبال شهرداری ارومیه باز نگردد، باشگاه شهرداری ارومیه تصمیم خاصی برای جذب سرمربی جدید ندارد و این تیم با هدایت مربی و کمک مربی به کار خود ادامه می دهد.

احد یوسفی در ادامه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:این سه نفر برای حضور در مراسم ژانویه و عید سال نو به کشور خود سفر کرده اند و به زودی به ارومیه باز خواهند گشت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی عصر فردا یکشنبه دیدار هفته پانزدهم خود را مقابل تیم خاتم اردکان برگزار می کند که سرمربی و پاسور اصلی خود را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.