سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جمع‌آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شهرستان قرچک

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: طی هشت ماه سال 95، بیش از 6 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک‌های مردمی در قالب پرداخت صدقه از صندوق‌های صدقات این شهرستان جمع‌آوری شده است.

حسین فتح آبادی مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در راستای رفع نیاز محرومان از ابتدای سال تاکنون، 810 میلیون ریال زکات توسط خیران جمع‌آوری شده که این مبلغ صرف تأمین هزینه درمان، ساخت و تعمیر مسکن، تحصیل، تهیه جهیزیه نوعروسان، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، خدمات معیشتی و غیره برای مددجویان این شهرستان شده است.

وی در ادامه بیان کرد: طی هشت ماه نخست سال 95، از مجموع بیش از 25 هزار و 800 صندوق موجود در این شهرستان، حدود 6 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک مردمی در قالب پرداخت صدقه توسط مردم جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال 94، رشد 5 درصدی داشته است.

فتح آبادی عنوان کرد: این مبلغ جمع‌آوری شده نیز صرف امور آموزش، تأمین جهیزیه، اشتغال، بحث درمانی و بهداشت، فرهنگی، مسکن، ایتام و محسنین می‌شود و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیکی # 02116* 8877 * به سهولت و در کمترین زمان نسبت به کمک رسانی به نیازمندان اقدام کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک در خصوص طرح شوق زیارت که از محل کمک‌های خیران انجام می‌شود، تأکید کرد: در جهت تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ارتباط با اهل بیت(ع) برای خانواده‌های مددجو، اعزام به اردوهای زیارتی و سیاحتی برای جامعه هدف شامل سالمندان، جوانان، دانشجویان، مادران و خانم های سرپرست خانوار انجام می‌شود، به طوری که در 6 ماهه امسال این طرح برای 230 مددجو اجرا شد که از این تعداد 35 نفر به مشهد مقدس، 75 نفر به قم و جمکران و همچنین 120 نفر نیز به اردوهای سیاحتی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.