سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رتبه برتر اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان در حفاظت مشارکتی

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: طرح حذف و یا کاهش عوامل تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی در بخش حفاظت مشارکتی حائز رتبه برتر کشوری شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: این اداره کل در زمینه تحقق اهداف طرح حذف و یا کاهش عوامل تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی موسوم به "طرح هفت" در بخش حفاظت مشارکتی حائز رتبه برتر کشوری شد.

کردستانی گفت: اجرای طرح های حفاظت مشارکتی از سیاست های اصلی سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور است که با توجه به ضرورت مشارکت مردمی در حفاظت از منابع طبیعی این طرح در جنوب کرمان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت این عرصه ها به تنهایی ممکن نیست و نیاز به مشارکت مردم و دیگر دستگاه های مرتبط دارد تا شاهد کاهش قطع و حذف عوامل تخریب در عرصه های منابع طبیعی باشیم.

کردستانی افزود: این اداره کل در چندین نوبت به منظور جلوگیری از بوته‌کنی برای پخت و پز نان به مردم منطقه جنوب کرمان تنور گازی اهدا کرده است. 

گفتنی است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.