سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزت اللهی در دوراهی آسیا، اروپا

هافبک ملی پوش فوتبال کشورمان در آستانه اتخاذ تصمیمی سرنوشت ساز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان و باشگاه روستوف روسیه پس از یک فصل حضور در این تیم،علاقه ای برای تمدید قرارداد خود نشان نداده و در حال حاضر مشغول تصمیم گیری برای انتخاب تیم آینده اش است.

عزت اللهی علاوه بر داشتن چند پیشنهاد از لیگ های روسیه و هلند،پیشنهادات وسوسه کننده ای نیز از لیگ های چین و قطر دارد و در یک دوراهی سرنوشت ساز قرار گرفته است.از طرفی اگر او به پیشنهاداتی که از لیگ های چین و قطر دارد پاسخ مثبت بدهد می تواند با امضاء قراردادی میلیاردی از نظر مالی زندگی خود را تامین کند اما تجربه نشان داده فوتبالیست های ایرانی با پیوستن به این تیم ها دچار افت محسوسی می شوند و دیگر نمی توانند کیفیت خوب فوتبال خود را ارائه دهند.


از سوی دیگر اگر انتخاب نهایی عزت اللهی انتقال به یک تیم درجه دو اروپایی باشد،به طور حتم احتمال رشد و پیشرفت وی در فوتبال افزایش می یابد و او می تواند جایگاه فعلی اش در تیم ملی را تثبیت کند اما باید تا مدتی قید دستمزدهای آنچنانی را بزند.

هافبک بیست ساله تیم روستوف این روزها با وسواسی خاص در حال بررسی تمام پیشنهاداتش است و نمی خواهد عجولانه تصمیم بگیرد زیرا چگونگی روند ادامه فوتبال خود را در گرو اتخاذ این تصمیم کلیدی و تعیین کننده می داند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.