سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

مراسم سالروز حماسه ۹دی در اسلام آباد غرب

مراسم سالروز حماسه ۹دی همزمان با سراسر کشوردر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان گقت : تجمع شما مردم ولایت مدار و رنج کشیده اسلام آبادغرب در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی، نشانه بیزاری شما از فتنه گران و دشمنانی است که قصد تضعیف اسلام و انقلاب را دارند.
وی افزود: حضور پر شور مردم نشانه آن است که تحریم ها و فشارها هرچند از لحاظ اقتصادی تاثیراتی داشته اما در عزم راسخ ملت ایران کوچکترین تاثیری نگذاشته و دشمنان از این نکته غافلند که ملتی که دل به شهادت بسته و عاشقانه آماده جان فشانی برای انقلاب و اسلام است هرگز فشار اقتصادی تاثیری در آن ندارد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سال 88 قصد داشتند از اختلاف سلیقه داخلی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند اما حضور میلیونی مردم ایران در روز 9 دی ثابت نمود که جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است.
در ادامه، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان در خصوص اهمیت بصیرت مردم،در یوم الله 9 دی و نقشه های دشمنان جهت براندازی نظام به ایراد سخن پرداخت.
وی افزود:روز ۹دی روز بصیرت وایستادگی مردم و ولایت در برابرظلم وحربه دشمن بوده وماهرساله این روز را به دشمن یادآوری می کنیم ودست دشمنان را ازکشور ودولت خود کوتاه می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، دی ، سالروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.