سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

9دی، تجلی عظمت مردم ایران

9دی روز نمایش عظمت مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین دشتی مسئول موسسه أميرالمؤمنين قم امروز در همایش بصیرت 9 دی در محمودآباد گفت : ملت ایران با ایستادن در مقابل دشمن در این روز عظمت خود را نشان داد.

وی9دی را عرصه امتحان معرفی کرد و افزود : در این امتحان انسان های پاک از انسان های ناپاک جدا شده و خلق مسلمان پیش آمدند و یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، همانند حرکت بزرگ ملت در انقلاب به وجود آورده و از رهبر و نظام دفاع کردند.

وی افزود: دشمن با جنگ سخت شروع کرد مانند فاجعه طبس که یک به یک ما را کشتند که امام فرمودند هر چه قدر بیشتر تلاش کنند انقلاب قوی تر می شود و نمونه بارز آن جنگ 8 سال دفاع مقدس با عراق است که پیروزمندانه جنگیدیم .

مسئول موسسه أميرالمؤمنين قم با بیان اینکه دشمن در این طرح مجمعی به نام G 7 متشکل از مخالفان رهبری و نظام تشکیل دادند، گفت: این مجمع برای سرکوب رهبری و نظام تمام تلاش خود را کردند.

حجت الاسلام مهدی دشتی با بیان اینکه مردم در مقابله با فتنه، به پا خواستند و حادثه ای عظیم به پا کردند، افزود: نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد و این حرکت مردم یک حرکت خودجوش بوده و نشانه ی این است که ملت ما آگاه و هوشیارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.