سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رونمایی از مقبره سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی

با حضور مسئولان استانی مقبره مداح اهل‌بیت(ع) فخر الذاکرین استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در محل قطعه مفاخر بهشت زهرا (س) اردبیل رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهردار اردبیل در مراسم رونمایی از این مقبره به جایگاه رفیع استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی اشاره و تبیین جایگاه چهره‌های فرهنگی شهر را وظیفه شهرداری دانست.

حمید لطف‌اللهیان افزود: سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی نه تنها چهره سرشناس استان و کشور، بلکه مداح بزرگ جهان اسلام است که در طول حیات فردی و اجتماعی خود الگوی کم‌نظیری محسوب می‌شود.

وی گفت: بخشی از معرفی الگوهای فاخر شهر از طریق احداث یادمان‌ها انجام می‌شود و به همین منظور ساخت مقبره سلیم مؤذن‌زاده در دستور کار قرار گرفت و در ۴۰ روز به اتمام رسید.

شهردار اردبیل با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری برای اتمام این سازه افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرداری را در این مدت یاری کردند تا احداث مقبره به اتمام برسد.

لطف‌اللهیان به برنامه شهرداری اردبیل برای بهسازی قطعه مفاخر نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم قطعه مفاخر در شان هنرمندان، اهالی فرهنگ، ادب و ورزشکاران استان بهسازی شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.