سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

فتنه 88 نتیجه سال ها توطئه و زمینه سازی دشمنان انقلاب بود

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در شهرستان بدره گفت: فتنه 88 حاصل سال ها توطئه و تلاش دشمنان برای زمینه سازی و فضا آفرینی برضد انقلاب و نظام اسلامی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ جمال شاکرمی روز پنجشنبه در مراسم 9 دی شهرستان بدره اظهار کرد: چون برنامه ریزان آمریکایی به این نتیجه رسیدند که شیعه در سایه سپر ولایت فقیه دست نیافتنی است بدنبال حذف روحیه شهادت طلبی و عاشورایی مردم ما هستند و فتنه 88 تنها یکی از مظاهر این توطئه ها است.

وی افزود: فتنه 88 مبتنی بر سه طرح مهم بود که شامل براندازی انقلاب اسلامی، تغییر در ارکان نظام و ساختارشکنی در آن بودند ولی با لطف خدا، رهبری صحیح نظام و بصیرت مردم به شکست انجامید.

سرهنگ شاکرمی تأکید کرد: زمینه سازی و فضا آفرینی برای این فتنه سال ها طول کشیده که حاصل آن چند ماه نا امنی در داخل کشور بود ضمن اینکه از ایستگاه انتخابات استفاده کردند تا با آوردن اغتشاش ها به کف خیابان و جریان سازی به هدف براندازی نظام دست پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مورد ترفند های دشمنان در این فتنه گفت: تمام بازیگران و ترفندها برای جریان سازی آشکار و پنهان در این فتنه بکار گرفته شد که جریان اپوزیسیون داخل و خارج کشور، شبکه های ماهواره ای و در خدمت آن بودند.

سرهنگ شاکرمی افزود: کسانی که به دلیل ضدیت با نظام، اغفال یا عدم آگاهی به بی اهمیتی 9 دی اشاره می کنند، باید بدانند که در آن سال 120 سفارتخانه و مرکز راهبردی در ایران کار هماهنگی و جریان سازی و هدفمند کردن فتنه را بر عهده داشتند که گروه های سیاسی و رسانه ای مرتبط با جریان دوم خرداد از جمله آنها بودند.

وی یکی از مهمترین آسیب های فتنه 88 را گستاخی دشمن خواند و گفت: این فتنه به نیت فشار مردم بر رهبری جهت عدول ایشان از آرمان های انقلاب شکل گرفت تا با مخابره پیام عقب نشینی و عدول از آرمان های انقلاب به دیگر کشورها به اهداف سلطه جویانه خود دست یابند.

وی به مبارزه همیشگی آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فتنه و توطئه آمریکا بر علیه کشورمان همیشگی بوده و طراحی چند کودتا، حادثه طبس، جنگ هشت ساله و تحریم های اقتصادی نشانه هایی از این ضدیت و مبارزه دائمی هستند.
 
 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، بدره ، حماسه نهم دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.