سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

یوم الله 9 دی عرصه اندیشه و عمل ملت بزرگ ایران بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: یوم الله 9 دی مظهر و نماد ولایت مداری، عرصه اندیشه و عمل ملت بزرگ ایران در پاسداری از دستاوردهای نهضت عظیم امام خمینی (ره) است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی در جمع مردم آبدانان اظهار کرد: این رخداد مبارک و ماندگار، پرده جاوید و جاودانه ای از فراز و فرودهای انقلاب اسلامی بود که بیانگر و نمایش دهنده خط سرخ شهادت و غوغای خونین عاشورای حسینی (ع) و پبروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

سردار سید صادق حسینی با اشاره به اینکه کشتی فتنه گران در 9 دی در اراده ملت به گل نشست، افزود: فتنه یک میدان پر خطر و فریبنده ای است که در این عرصه غبارآلود، پیروزی و برگ برنده متعلق به کسانی است که از قدرت تشخیص و تحلیل سیاسی بالایی برخوردار باشد.

وی فتنه 88 را کودتا علیه مشروعیت نظام اسلامی و رأی مردم دانست و تاکید کرد: در این توطئه بسیار خطرناک که دستور و کلیات آن توسط آمریکا و انگلیس تنظیم شده بود، منزلت رهبری، موجودیت نظام اسلامی، حضور مردم و سیره وسنت اسلام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب در توفان تزویر و تشکیک مورد هجمه ناجوانمردانه تمام قدرت های غاصب خارج و مزدوران فریب خورده داخلی قرار گرفت.

سردار حسینی با تشریح کلیات نقشه سران فتنه و حمایت های مالی و فکری استکبار جهانی در فتنه 88 یادآور شد: در این مصاف پنهان بین حق و باطل با هوشمندی و هدایت رهبر انقلاب، قدرت نرم جمهوری اسلامی و عزم راسخ ملت بزرگ ایران، راهبرد آمریکا و اصحاب و آذنابش را زمین گیر کرد و کوس رسوایی ضد انقلاب و خائنین به آرمان شهیدان را به صدا در آورد.
 
امام جمعه آبدانان نیز در این مراسم گفت: روز بزرگ و تاریخی نهم دی متعلق به هیج جریان فکری و قشرخاصی نیست بلکه افتخاری به یاد ماندنی در صحیفه سبز ملت سربلند ایران است.

حجت الإسلام حسین حاجیلری افزود: در این حماسه و نمایش قدرت بی نظیر مردم، اوج عظمت اراده ملی و محبت و ارادت به رهبر عزیز انقلاب اسلامی به نمایش درآمد و باعث استحکام اساس انقلاب و سرافکندگی فتنه گران شد.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، آبدانان ، نهم دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.