سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

برگزاری نخستین همایش حماسه 9 دی در آینه‌ رسانه در ایلام

نخستین همایش حماسه 9 دی در آینه‌ رسانه با همکاری بسیج رسانه‌ استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز ایلام و حضور جمعی از اهالی رسانه‌ی استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در این مراسم اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری دهم به اذعان کشورهای دنیا در بهترین شرایط و با حضور حداکثری و بانشاط مردم برگزارشده اما سران سلطه و پیاده‌نظام فتنه‌گر آن‌ها در داخل از ماه‌ها قبل از انتخابات با القاء موضوعاتی سعی در برهم زدن نظم کشور و درنهایت برای براندازی انقلاب برنامه‌ریزی کرده بودند.

سردار سید صادق حسینی افزود: در این اقدامات خصمانه منافقین، سلطنت‌طلبان، پیکاری‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و اسرائیل به کمک سران فتنه و خواص آمده و سعی داشتند به هر نحوی نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

حسینی نقش انقلابی مردم را در این حوادث بی‌بدیل دانست و تصریح کرد: این حوادث و اتفاقات با روشنگری رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم برای همیشه به پایان رسید و طومار دشمنان و فتنه گران پیچیده شد.

وی حماسه 9 دی را یک انقلاب فکری دانست و تصریح کرد: بعضی از خواص و مسئولان سیاسی از این حماسه را یک اتفاق ساده می‌دانند درحالی‌که این موضوع یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های انقلاب و درواقع انقلاب سوم جمهوری اسلامی است و می‌طلبد این حماسه عظیم در تاریخ ثبت و ضبط‌شده و زوایای پنهان آن برای مردم بازگو شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: مردم ولایی ایلام مثل همیشه در 9 دی نیز جلوتر از مردم ایران وارد کارزار شدند و در 8 دی ارادت خود را به امام و رهبری بار دیگر نشان دادند و اعلام کردند در پشت سر رهبری قرار دارند.

حسینی نقش رسانه‌ها را در ترویج معارف و ارزش‌های انقلاب و همچنین حماسه 9 دی را به‌مثابه سنگر سازان بی سنگر در جبهه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: شما رسانه‌ها در تیررس مستقیم دشمن قرار دارید اما باید این ترکش‌ها را به جان خریده و حقایق و زوایای پنهان این حماسه عظیم را در جبهه خودی و جبهه دشمنان بازکاوی و برای مردم بازگو کنید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: نهم دی ماه نقطه عطفی در جنگ نرم استکبار علیه نظام و انقلاب بود و فتنه 88 دعوای بین حیدری –نعمتی نبود بلکه توطئه‌ای برای براندازی نظام و انقلاب بود.

علی‌رضا شیروی با تأکید بر اینکه فتنه 88 کودتا علیه انقلاب اسلامی ایران بود و شواهد و قرائن و شعارهای که فنته گران‌سر می‌دادند دلیل برای این مهم است افزود: فتنه گران دقیقاً همگرا و همراه با دشمنان حرکت می‌کردند و اصل نظام را مورد هدف قرار داده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در فنته 88 استودیوها رسانه‌ها تبدیل‌شده بودن به سنگر، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها بسیار سازنده و حائز اهمیت است و فتنه 88 باید به فیلم تبدیل شود و به مردم نشان داد شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام بابیان اینکه دشمن در فنته 88 با ایجاد یک قرارگاه دقیق و برنامه‌ریزی‌شده عمل می‌کرد و جریان ندا آقا سلطان را پیش آورد که هیچ ربطی به بسیج نداشت و برنامه خودشان برای جریحه‌دار کردن مردم بود، گفت: اهمیت 9 دی اگر بیشتر از 22 بهمن نباشد کمتر نیست.

همچنین در این نشست بیانیه‌ی شورای بسیج رسانه استان ایلام قرائت شد.
 
 
 

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، رسانه ، 9 دی ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.