سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برای سرمایه گذار خارجی فرش قرمز پهن می کنیم

استاندار اصفهان گفت: تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی بشمار می رود و بر همین اساس برای سرمایه گذار خارجی در استان فرش قرمز پهن می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در بیست و پنجمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان افزود: یکی از وظایف ستاد راهبری اقتصادی مقاومتی، احصای موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: سرمایه گذاران خارجی باید از مسیر پنجره واحد اقتصادی اقدام به سرمایه گذاری کنند چرا که هشت دستگاه بصورت مشترک در پنجره واحد سرمایه گذاری تجمیع شده اند و اختیارات آنها می تواند در تسهیل کارها موثرتر باشد.
زرگرپور با بیان اینکه مدیران باید قانون را بصورت موسع تفسیر کنند، گفت: تفسیر موسع از قانون به تسهیل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک می کند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روزانه عملکرد بانک های استان بر اساس ارجاع درخواسته ای دریافت تسهیلات به شعب، بررسی و ارزیابی می شود، اظهار کرد: نتایج این بررسی ها به رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال می شود.
اصفهان بعنوان صنعتی ترین استان کشور دارای حدود 9 هزار و 160 واحد صنعتی و تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ ثبت شده است که حدود 250 هزار کارگر در آنها مشغول کارند.
بر اساس آمار اعلام شده، 30 درصد از واحدهای صنعتی این استان هم اکنون در تعطیلی بسر می برند و 40 درصد نیز با کمتر از 50 درصد از ظرفیت خود کار می‌کنند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.