سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان به دنبال مجازات جاسوس تیمش!

در اختلاف بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان که در چند روز گذشته علنی شده، یک موضوع کاملا مهم وجود دارد، این که چه کسی اخبار این تیم را به بیرون داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع انتشار اخبار درون تیمی استقلال از فرودگاه اصفهان شروع شد، جایی که عکسی از جلسه خصوصی بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان در رسانه ها منتشر شد و در آن آمده بود کاپیتان استقلال از سرمربی تیمش در خواست رضایت نامه کرده است. این در حالی است که در آن ساعت خبرنگاری در فرودگاه اصفهان حضور نداشت و به گواه بسیاری از رسانه ها کادرفنی منصوریان این خبر را رسانه ای کرده است.
علیرضا منصوریان در مصاحبه ای که اخیرا انجام داد مدعی شد با کسانی که نظم استقلال را به هم می زنند، برخورد خواهد کرد و حالا به نظر می رسد در اولین اقدام باید با کسی که این خبر و البته قرار گرفتن نام مهدی رحمتی در لیست فروش را رسانه ای کرده است برخورد کند.طبیعی است که اگر قرار باشد صحبت های خصوصی سرمربی و کاپیتان استقلال از طریق کادرفنی این تیم رسانه ای شود دیگر بازیکنان به منصوریان اعتماد نمی کنند و این جو استقلال را بدتر از گذشته خواهد کرد.حال از داخل باشگاه استقلال خبر می رسد منصوریان به مدیران گفته می خواهد عضو کادرفنی که این خبر و عکس را رسانه ای کرده، مجازات کند!
منبع:11نیوز
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۵
اقای منصوریان بازی استقلال سپاهان رو اوسط نمه اول داشتم میدیدم شما کنار زمین یک لحظ دوربین سمت شما بود داشتید فحش خیلی بدی میداد ید به رحمتی، با دقت فیلم بازی را ببیند تعجب هستم فردو سی پور چرا اون لحظه رو لب خونی نکرد اگه ببینید یک لحظه هم منصصوریان نگه نمی دارید