سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب، فعالیت حزبی نمی‌کند

نماینده سابق مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جبهه‌ای فراگیر و عام‌تر از هر گونه حزبی است.

موسی‌الرضا ثروتی، نماینده سابق مجلس در  گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه مذکور دربرگیرنده کلیه مردم، جناح‌ها و گروه‌هایی انقلابی است.

وی با بیان اینکه ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نباید همچون احزاب دیگر دانست، گفت: این جبهه در جهت حمایت از انقلاب اسلامی تشکیل شده است و همه مردم عموما از هر حزب و جناحی می‌توانند در این جبهه قرار بگیرند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب متشکل از کلیه نیروهای مردمی حامی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هدف از تشکیل این جبهه، حمایت از انقلاب اسلامی در عرصه‌هایی چون انتخابات و راهپیمایی‌ها و از همه مهم‌تر پشتیبانی از مقام معظم رهبری است.

ثروتی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جبهه‌ای فراگیر و عام‌تر از هر گونه حزبی است، ادامه داد: جبهه مذکور، کل مردم از هر قوم، نژاد و حزب را شامل می‌شود و کار حزبی انجام نمی‌دهد.

وی در رابطه با فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب خاطر نشان کرد: این جبهه از لحاظ اجرایی می‌تواند جلسه برگزار کند و گروه‌های مردم را دعوت و در راستای اهداف انقلابی بسیج و در همه زمینه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.