به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
تبریز؛نجفی با بیان این مطلب گفت: ظرفیتهای رسانهای شهر تبریز در سالهای اخیر، به خوبی در خدمت اهداف گردشگری شهر قرار گرفته و بر همین اساس، لوگوی ویژه «تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی» و طرح اینستاگرامی شهرداری تبریز در خصوص این عنوان بینالمللی، در سايت سازمان جهاني گردشگري UNWTO ثبت شده است.
وی یادآور شد: سایت UNWTO با نگاهی ویژه و سختگیرانه مباحث گردشگری و رسانهای را پیگیری میکند و این که جایگاه گردشگری این شهر، مورد توجه قرار گرفته نشان از تاثیرگذاری رسانهای شهرداری تبریز بر رویکردهای گردشگری دارد.
شهردار تبریز تصریح کرد: فعالان گردشگری و رسانهای به خوبی بر این نکته واقفاند که معیار UNWTO برای ثبت عنوان یک شهر، فراوانی استقبال عمومی است؛ از این رو، نقش شهروندان در معرفی جاذبههای گردشگری شهر تبریز، زمینه ثبت «تبریز 2018» را در سایت جهانی گردشگری فراهم آورده است.
گفتنی است، طرح اینستاگرامی «ساعت 21 به وقت تبریز» سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز به نشانی Instagram.com/tabriz2018 با داشتن بیش از 34 هزار پیرو واقعی، هر شب در همین ساعت، به معرفی جاذبههای فرهنگی و تاریخی شهر تبریز و آذربایجان به دو زبان انگلیسی و فارسی می پردازد.
انتهای پیام/ش