سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی ایران در امارات بدون بازی دوستانه برگزار می شود!

کارشکنی اماراتی ها برگزاری دیدار ایران و مراکش را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تیم های ملی ایران و مراکش 17 دی ماه در دیداری دوستانه در ورزشگاه "هزا بن زاید العین" به مصاف هم بروند اما کارشکنی اماراتی ها برگزاری این بازی را تحت الشعاع قرار داده است.


گویا اماراتی ها قصد دارند برای جلوگیری از به کاربردن شعار خلیج فارس از سوی هواداران ایرانی مانع حضور آن ها در ورزشگاه "بن زاید" شوند.

از طرفی یکی از سایت های مراکشی روز گذشته از برگزاری دیدار دوستانه شاگردان "هروه رنارد" با تیم های ملی سوئد و اوگاندا در اردوی امارات خبر داده بود. 

شاید همین 2 عامل سبب لغو دیدار دوستانه ایران با مراکش شود. 

البته از آن جایی که تیم ملی مراکش پس از دیدار با ایران باید در رقابت های جام ملت های آفریقا حضور یابد، شاید کادرفنی این تیم از کارلوس کی روش درخواست کند برای مخفی ماندن اطلاعات این تیم بازی ایران و مراکش پشت درهای بسته برگزار شود.

علی رضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران 2 روز قبل در حاشیه برگزاری کلاس داوری بانوان در جمع خبرنگاران کارشکنی اماراتی ها برای برگزاری این بازی را تائید کرده بود.

البته اردوی تیم ملی در کشور امارات و باشگاه ایرانیان دبی قطعی است و شاگردان کی روش با بازیکنان لیگ برتری و بدون حضور لژیونر های لیگ یونان و هلند به این اردو می روند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.