سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اجرای آیین‌نامه‌های مناسب سازی محیط ویژه معلولان

فرماندار دالاهو بر لزوم اجرای آیین‌نامه‌های مناسب سازی محیط ویژه معلولان تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی تاتار گفت: نباید معلولان، جانبازان و سالمندان از بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای داشته باشند.مدیران باید نسبت به مناسب سازی فضاهای ادارات و فضاهای شهری و اماکن عمومی اهتمام جدی تری داشته باشند.

 
تاتار خدمت به مردم و خصوصا جانبازان، معلولان و سالمندان را یک توفیق الهی برشمرد و اظهار کرد: خدمت به این اقشار وظیفه ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی است و باید در حل مشکلات این عزیزان تلاش مضاعف کنیم.

فرماندار دالاهو ادامه داد: از هیچ اداره و دستگاهی نمی پذیریم که در خدمت رسانی به جانبازان، معلولان و سالمندان کوتاهی کنند. جانباز عزیزی که جان خود را در راه حفظ این نظام و این آب و خاک داده باید بتواند به سهولت به مسئولین مراجعه کند و سالمندانی که عمر و جوانی خود را برای آبادانی این مرز و بوم گذاشته‌اند باید حضورشان در جامعه پررنگ تر باشد.

تاتار با اشاره به اینکه اجرای آیین‌نامه‌های مناسب سازی محیط ویژه معلولان توسط تمامی دستگاه های اجرایی ضروری است، تاکید کرد: نباید معلولان، جانبازان و سالمندان از بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای داشته باشند.

وی اذعان کرد: تمام ادارات شهرستان باید همت کنند و محیط ساختمان اداری را در راستای عبور و مرور و آسایش جانبازان، معلولان و سالمندان مناسب سازی کنند و  باید به موضوع  مناسب سازی فضای ادارات و اماکن عمومی به عنوان یک حق الناس نگاه شود. وقتی در اماکن ما معلولان و جانبازان و سالمندان نتوانند به خوبی تردد کنند، به واقع این اماکن خودشان نقص دارند و معلول هستند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.