سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

کاهش 60 درصدی فرآورده های نفتی قاچاق در استان

در 9 ماه گذشته در مجموع 846 قاچاقچی در استان دستگیر شدند ویک باند قاچاق کالا نیز در استان متلاشی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری استان گفت: بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق در 9 ماه سال 95 مربوط به لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و دخانیات بوده است.

جوهر نادری با بیان اینکه میزان کشفیات فرآروده های نفتی در این مدت 60 درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است، اعلام کرد: 9 هزار و 200 لیتر انواع فرآورده های نفتی در این مدت کشف شده است.

نادری بیان کرد: کشف تجهیزات ضد فرهنگی و امکانات دریافت کننده ماهواره نیز در این مدت 17 درصد کاهش یافته است ولی در زمینه کشفیات لوازم خانگی با افزایش 25 درصدی و در لوازم بهداشتی و آرایشی با افزایش 38 درصدی روبرو بوده ایم.

وی مهمترین مبادی ورود کالاهای قاچاق به استان را از مسیر شهرستان چرداول و پل سیمره اعلام کرد و بر هماهنگی ارگان های مسئول برای مقابله به تحرکات قاچاقچیان تاکید کرد.

معاون مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری استان افزود: کالاهای قاچاق کشف شده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می گیرند و این سازمان بر اساس دستورالعمل های صادره اگر کالاها دارای شرایط صادرات باشند، صادر می شوند و در غیر این صورت بر اساس ضوابط نسبت به امحای آنها اقدام خواهد شد.
 


 
انتهای پیام/
برچسب ها: قاچاق ، نفت ، کاهش ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.