سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

آموزش مهارتی محله محور گسترش آموزش ها را بدنبال دارد

مدیر کل دفتر توانمند سازی وزارت کار از پایگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، مدیر کل دفتر توانمند سازی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از پایگاه های آموزشی فنی و حرفه ای درحاشیه شهر زاهدان بازدید کرد و ارائه آموزشهای مهارتی به صورت محله محور را بهترین شیوه گسترش این آموزش ها در این مناطق عنوان کرد.   

تاج الدینی گفت: ارائه آموزشهای مهارتی در مناطق حاشیه ای به صورت محله محور از جمله به روز ترین استانداردهای دنیاست و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با دنبال کردن همین شیوه خواهد توانست در اشتغالزایی ساکنان این مناطق گام های موثری را بردارد .

وی خاطر نشان کرد: کشور در حال حاضر با انباشت دانش تئوری و دانشگاهی و فقدان افراد کارآفرین و تولیدکننده  روبروست و این مهم رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای است تا با گسترش دامنه آموزشهای مهارتی به رشد کار آفرینی و تولید در کشور کمک کند .

جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان بلوچستان نیز گفت: آموزش مهارتها به ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی برای آنها اشتغال در مشاغل خرد و خانگی را به دنبال داشته و این مهم زمینه درآمد زایی و رفع بیکاری را برای ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.