سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم حضور شبانه روزی مسئولان شادگان در شرایط بحرانی

حضور شبانه روزی مسئولان شادگان در شرایط بحرانی الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرج اللهی فرماندار شادگان درجلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت: حضور شبانه روزی مسئولان در شهرستان به ویژه در زمان احساس خطر و شرایط بحرانی الزامی است.

بهروز فرج اللهی با اشاره به هماهنگی لازم برای شناسایی نقاط بحرانی شهرستان افزود: کلیه ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان ضمن شناسایی نقاط و مشکلات بحرانی حوزه فعالیت خود، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اقدامات کنند.

وی با بیان اینکه مدیران‌ دستگاههای اجرایی حضور مستمر و در دسترس بودن مسئولان در شرایط بحرانی در شهرستان باشند، گفت: ادارات و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران با برقراری کشیک شبانه روزی ضمن معرفی رابط بحران شماره تلفن تماس ضروری رئیس و جانشین اداره به فرمانداری اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه کلیه ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی و  اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیگیری خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی، آبگرفتگی معابر و حوضه های آبریز دز و کارون  را داشته باشند، افزود: ادارات و دستگاهای اجرائی شهرستان باید با تجهیز امکانات در جهت خدمت رسانی به مردم در مواقع خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی و آبگرفتگی معابر آمادگی لازم برای مواجه شدن با هرگونه مشکلی داشته باشند و این امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار دهند.

فرماندار شادگان گفت: اطلاع رسانی و هشدار های هواشناسی به موقع باعث جلوگیری و پیش بینی بسیاری از حوادث و مدیریت زمان می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.