سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

کم کاری برخی مسئولان در آبادان

مشکلات آبادان حاصل "بی‌تدبیری‌ها" است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام‌جمعه آبادان گفت: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها بوده که این موضوع از زمان دولت سازندگی تاکنون تداوم داشته است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی ابراهیمی‌پور افزود: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها است.

وی بابیان اینکه این کم‌کارها فقط مربوط به این دولت هم نیست، عنوان کرد: از زمان دولت سازندگی تاکنون این موضوع تداوم داشته است.

امام جمعه آبادان بابیان اینکه بخشی از مدیران در زمان حاضر وارث مشکلات متعدد ناشی از کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها از آن زمان تاکنون هستند، افزود: مشخص است که کم‌کاری‌هایی از زمان سازندگی تاکنون ادامه پیداکرده است.

ابراهیمی‌پور با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی گفت: باید دید که چه چیزی پاشنه آشیل نظام و تهدیدکننده و فاصله‌انداز میان نظام ولایت است و بر روی آن موضوع تمرکز کرد.

امام جمعه آبادان با تأکید بر اینکه 9 دی به معنای رصد و شناسایی دشمن و بستن مواضع نفوذ آن است، اعلام کرد: باید هوشیار باشیم و ببینیم رهبری کجا را هدف قرار داده‌اند و هرکجا که مقام معظم رهبری هشدار دادند در آن نقطه متمرکزشده و دریچه‌های نفوذ را ببندیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.