سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد شدید پراید با اتوبوس تندرو خط ویژه / راننده 32 ساله مصدوم شد

یک دستگاه خودرو سواری پراید پس از ورود ناگهانی به محدوده ویژه تردد اتوبوس های تندرو، به شدت با یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 71 را ساعت 10:31 به خیابان آیت، حوالی چهارراه تلفنخانه اعزام کرد.

فرهاد توسکی رئیس ایستگاه 71 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید پس از ورود ناگهانی به محدوده ویژه تردد اتوبوس های تندرو، به شدت با یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت برخورد و متوقف شده بود.

وی با اعلام اینکه خودرو سواری به علت نامشخصی وارد محدوده تردد اتوبوس های تندرو شده بود، افزود: براثر این برخورد، راننده 32 ساله خودرو سواری دچار مصدومیت شد که نیروهای آتش نشانی بلافاصله با قطع جریان برق خودرو سواری و قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطرف، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

 رئیس ایستگاه اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، قطعات بدنه خودرو سواری را برش دادند و راننده جوان را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

توسکی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.