سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاري دوره آموزشي سامانه هاي نوين جاسوسي

مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي از برگزاري دوره آموزشي سامانه هاي نوين جاسوسي در شهرکهاي صنعتي این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: بر اساس نياز سنجي و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در ادامه دوره آموزشي امنيت ملي سطح يك، هفتمين جلسه با موضوع سامانه هاي نوين جاسوسي براي معاونين و مديران این شرکت برگزار شد.
او با توجه به انواع تهديدات و انگيزه هاي جاسوسي در حوزه صنعت افزود: بايد مراقب افرادي باشيم که با ترفند و فريب قصد شناسايي و جمع آوري اطلاعات را دارند و يکي از مهمترين انگيزه هاي جاسوسي پول است که افراد با انگيزه مالي دست به جاسوسي مي زنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شناسايي نقاط آسيب پذير ، طراحي و پياده سازي راهکار هاي مختلف جهت کاهش تهديدات در اين جلسات آموزش داده شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي خراسان رضوي اظهار داشت: امنيت شامل سه عنصر است که شامل محرمانگي، يکپارچگي و در دسترس بودن است که با توجه به مباحث مختلف بايد در تمام زمينه ها با دقت عمل کرد.

او خاطر نشان کرد: اهداف اين دوره آموزش روشها و شگردهاي نوين جاسوسي، بيوتروريسم، جنگ نرم، امنيت فناوري اطلاعات(IT) ، حفاظت تلفني وحفاظت گفتار است و درباره مسائل مختلف آن بحث و تبادل نظر شد.
مهدی زاده مقدم گفت: با توجه به اينکه نفوذ فناوري اطلاعات در کليه عرصه ها زياد است در نتيجه نگهداري اطلاعات و محافظت آنها بايد با نهايت دقت انجام شود.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.