سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان آماده دریافت ایده ها و پیشنهادات شهروندان برای نمادهای شهری نوروزی

اصفهان آماده دریافت ایده ها و پیشنهادات شهروندان برای نمادهای شهری نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون طراحی و هنر شهری سازمان زیبا سازی شهر اصفهان از نصب تعدادی نماد شهری در نوروز سال آینده خبر داد و گفت: این نمادها در چهار دسته اصلی نمادهای شاخص و فاخر، نمادهای خاطره شهری، نمادهای موقت و نمادهای تزئینی جای گذاری خواهند شد.

محمد علی کاروان با اشاره به نحوه سفارش و طراحی این نمادها افزود: سفارش، طراحی و اجرای تعدادی از این نمادها بدست هنرمندان شاخص انتخاب شده توسط هیئت داوران و تعدادی نیز از طریق فراخوان محدود هنرمندان کشوری صورت گرفته است.

وی همچنین به فراخوان عمومی تعدادی نماد برای نوروز سال آینده اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند تا 15 دی ماه سال جاری پیشنهادات و ایده های خود را در حوزه های استقبال از بهار با تکنیک مجسمه های بادی و مادر با تکنیک آزاد با مراجعه به سازمان زیبا سازی با همکاران ما در میان بگذارند.

گفتنی است شهروندان و صاحب نظران می توانند از طریق پست الکترونیکی zibasazi.esf@gmail.com، سامانه پیامک 3000313777 یا تماس با شماره تلفن 34398800 و 34398801 با سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در ارتباط بوده و آثار خود را ارائه دهند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.