سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

عرضه نرم‌افزار آثار علامه محمد تقی جعفری (ره)

نرم‌افزار آثار علامه جعفری شامل 19 عنوان کتاب از آثار این عالم برجسته با زبان فارسی به سفارش مؤسسه تدوین و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تولید و عرضه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این نرم افزار در موضوعاتی مانند فلسفه، عرفان اسلامی، عقاید و کلام، فقه اسلامی و ادبیات فارسی می شود. که به سفارش موسسه تدوین و نشر آثار این عالم فقید در مرکز تحقیقات کامپیتوری نور تولید شده و قابلیت بهره بردن از سیستم عامل ویندوز را دارد.
 
کتبی که در این نرم افزار به کار برده شده شامل تحقیقی در فلسفه علم، حیات معقول، جبر و اختیار، حقوق جهانی و کاوش‌های فقهی، معرفت‌شناسی، بررسی افکار دیوید هیوم و برتراند راسل، حکمت، عرفان و اخلاق در شعر نظامی گنجوی، عرفان اسلامی، تکاپوی اندیشه‌ها مولوی و جهان‌بینی است.
 در این نرم‌افزار متن قرآن کریم به همراه ترجمه نیز گنجانده‌شده و امکان جست‌وجو در آیات قرآن نیز برای مخاطبان وجود دارد.
 برخی امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار می توان به جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات اشاره کرد. و همچنین امکان یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن هم این نرم افزار دارد.

انتهای پیام/ ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.