سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری کاشان:

ریکاوری بین دو نیمه عامل موفقیت ما مقابل شیمیدر بود

خالقی فر گفت: ما با ریکاوری در نیمه دوم توانستیم بازی باخته مقابل تیم بسکتبال شیمیدر را با برد تعویض کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: هفته نهم لیگ برتر بسکتبال با برتری شهرداری کاشان برابر شیمیدر تهران در تالار آزادی رفم خورد. شاگردان صالحی که از شیمیدر عقب بودند در 2 دقیقه پایانی از حریف خود جلو افتادند و 81 بر 77 این تیم را شکست دادند.

محمد خالقی فر بازیکن تیم شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  از ثانیه نخست بازی برابر شیمیدر تهران تحت فشار بودیم و به دلیل اینکه بازی برابر تیم گرگان را در هفته گذشته از دست دادیم انگیزه بالایی داشتیم تا در تهران برابر شیمیدر تهران به برتری برسیم.

وی ادامه داد: یک روز زودتر به تهران آمدیم و توانستیم تیم را ریکاوری کنیم و در نتیجه موفق شدیم بازی خوبی برابر شاگردان هاشمی داشته باشیم. حریف مان تا لحظات آخر امتیازش از ما بیشتر بود. این تیم واقعا برابر ما قوی بازی کرد زیرا یک بازیکن NBA را در اختیار دارد که فوق العاده در زمین ظاهر شد. به کمک بازیکن خارجی تاثیر گذار تیم مان و دفاع در دقایق پایانی موفق شدیم برابر این تیم به پیروزی برسیم.

خالقی فر افزود:تیم ما از ابتدای این دیدار 14 امتیاز جلو بود اما طی نوساناتی تیم ما عقب افتاد و رفته رفته اختلاف امتیازات در نیمه نخست بازی زیاد شد چرا که در افت و خیز دفاعی قرار گرفتیم، اما بین دو نیمه توانستیم دفاع را تغییر دهیم و با یک ریکاوری بهتر در میدان ظاهر شویم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری کاشان درباره بازیکنان خارجی بیان کرد: بازیکنان خارجی هر دو تیم در این دیدار تاثیرگذار بودند مخصوصا تیم مقابل که از بازیکن NBA برخوردار بود. بازیکنان خارجی ما نیز در پیروزی این رقابت بی شک نقش مهمی داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.