سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ضرورت درتسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران

فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه اندازی کارخانه سیمان دهلران با هدف ایجاد رونق اقتصادی در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سید حسینعلی موسوی گفت: با توجه به همجواری دهلران با کشور عراق به عنوان بازار اصلی و بالقوه محصول تولیدی و صادراتی این کارخانه، نقش و تاثیر این واحد تولیدی در رونق مالی و اقتصادی شهرستان برجسته است.

فرماندار دهلران بیان کرد: طرح کارخانه سیمان سه هزار و 400 تنی دهلران در قالب 2 فاز با پیشرفت 81 درصدی در حال اجرا است که با راه اندازی کامل آن، 200 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: تاکنون برای این کارخانه بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مسئول نیروی انسانی کارخانه سیمان دهلران نیز در جریان بازدید فرماندار، از نصب انبار خاک این کارخانه خبر داد وافزود: در حال حاضر این کارخانه فعال است اما برای راه اندازی کامل و رسیدن به ظرفیت تولید باید نیازهای مالی و اعتباری آن تامین شود.

حسن صباغیان بیگدلی ادامه داد: اجرا و بهره برداری کامل از کارخانه سیمان دهلران نیازمند تخصیص 450 میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین، بعد از یکسال کل ظرفیت تولیدی این کارخانه وارد مدار تولید می شود.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.