سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

مرگ یک قلاده کفتار در پارک ملی توران

در مسیر جاده خانخودی به خارتوران در حاشیه پارک ملی توران یک قلاده کفتار در برخورد با خودروهای عبوری از ناحیه سر مجروح و تلف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود ، با بیان اینکه در مسیر جاده خانخودی به خارتوران در حاشیه پارک ملی توران یک قلاده کفتار در برخورد با خودروهای عبوری از ناحیه سر مجروح و تلف شد، گفت: لاشه این حیوان برای تاکسی‌درمی به اداره کل محیط‌زیست استان سمنان ارسال شد.
علی اکبر قربانلواز رانندگانی که هنگام شب رانندگی می‌کنند خواست تا با رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه، مراقب برخورد با حیواناتی که از جاده‌ها عبور می‌کنند، باشند و سرعت خود را کاهش دهند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.
وی خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادی از حیوانات در برخورد با خودروهای عبوری تلف می‌شوند که به همین منظور در مسیر جاده تهران به مشهد حدفاصل میاندشت تا عباس‌آباد، تعدادی تابلوی هشدار و چراغ چشمک‌زن نصب شده است؛ فقط رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
قربانلو افزود: امسال سه قلاده کفتار، چهار رأس آهو و یک قلاده کاراکال در برخورد با خودروهای عبوری در محور شاهرود تلف شده‌اند.
انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.